Verhuur

Wanneer wij ons clubgebouw en/of onze tenten niet gebruiken, zijn ze beschikbaar voor verhuur. Het clubgebouw bijvoorbeeld voor een dagdeel, weekend of nog langer voor een kamp of verenigingsactiviteit.

Wij verhuren ons gebouw niet aan particulieren. Dus geen feesten voor verjaardagen of andere jubileums.   Wij verhuren het ook niet in de weekende waarin wij zelf opkomsten draaien. Uitzonderingen zijn Pasen, Hemelvaart en Pinksteren.

Voor meer informatie over de mogelijkheden kunt u contact opnemen via onderstaand contactformulier.

Scoutinggebouw

Ons clubgebouw, dat in november 2017 is geopend, staat aan de Van Veenlaan 1 in Zierikzee. Voor het clubhuis ligt een grasveld van ongeveer 50 bij 50 meter. De omgeving van het gebouw is een park (Kaeskenswater).

Het clubgebouw heeft een grote zaal die prima gebruikt kan worden voor vergaderingen en/of bijeenkomsten. De zeer ruime keuken is te gebruiken als begeleidersruimte: er is een zithoek met mooie bank in gerealiseerd. Verder is er een koelkast, vriezer, gasfornuis met bakplaat, grillplaat en heteluchtoven. Er is gescheiden sanitair voor dames en heren met in beide ruimtes een douche.

Natuurlijk is er ook ruimte om een beschaafd vuur te stoken en er is pionierhout aanwezig.

Wilt u contact met ons opnemen? Vul onderstaand formulier in en we geven z.s.m. antwoord: