Fundraise actie 2020

Door de corona-crisis lopen we als groep veel huurinkomsten mis. Inkomsten die we nodig hebben om ons gebouw te onderhouden en te zorgen voor leuke programma’s. Onze leden gaan de komende weken aan de slag om ons te helpen wat extra te verdienen. Ze hebben allemaal wat bedacht wat ze de komende opkomsten gaan maken en willen verkopen. Op 3 oktober is het zover; de fundraise-dag. Die dag leggen onze leden de laatste hand aan de bestellingen en het einde van de middag tussen 16.00 en 18.00 brengen we de bestellingen bij u langs!

Hoe werkt het?

Onderstaand vindt u de catalogus met wat we allemaal in de aanbieding hebben, van stoere t-shirts, mooie fotolijstjes, lekkere apenballen en handige dasringen. Daarvoor doorloopt u de volgende stappen;

1.    U maakt uw keuze en stuurt een mailtje aan info@scoutingzierikzee.nl,

2.    U vermeldt uw naam en adres in het mailtje en hoeveel u van welk artikel u wilt ontvangen (voor de t-shirts ook de maat opgeven).

3.    U telt het bedrag op wat u verschuldigd bent en maakt het over op NL69 ABNA 0467416516 t.n.v. Mr. Bakkergroep.

4.    Op 3 oktober bezorgen we uw bestelling aan het einde van de middag bij u thuis.

Mogen anderen (geen leden van scouting) ook wat bestellen?

Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Sterker nog; kent u nog mensen die wellicht ook zo’n gaaf artikel willen bestellen zoals oma, de buurvrouw, je suikeroom stuur deze mail en de catalogus dan door.

Wat als we niet thuis zijn tussen 16.00 en 18.00?

U kunt de spullen dan de volgende week afhalen op het scoutinggebouw. We adviseren dan wel om geen apenballen te bestellen.

Tot wanneer kan ik bestellen?

U kunt bestellen tot en met vrijdagavond 2 oktober 22.00 uur. Het kan zijn dat we niet alle artikelen kunnen leveren omdat we er niet meer hebben. We leveren uit op volgorde van bestellen. Dus hoe eerder je besteld hoe meer kans op zo’n mooi artikel.

Wat als ik nog andere vragen heb?

Neem contact op met leiding van de speltak waar uw kind lid van is. Of mail aan info@scouitngzierikze.nl.

Met vriendelijke groet

Leiding en bestuur van Scouting Zierikzee